RevolutionMT2
-
Homepage
POZIOM: Na Revolution postanowiliśmy dogodzić większości z Was i stworzyć unikalny serwer ze średnim poziomem trudności z nutką trudnego. Stwierdziliśmy, że najlepszym rozwiązaniem jest umożliwienie zdobycia 150 poziomu postaci + 120punktów statusu. Maksymalny poziom nie będzie łatwy do zdobycia, na początku wszystko będzie proste, jednak poziom trudności będzie powyżej 100 poziomu szybko rosnąć.
DOŚWIADCZENIE: Mnożnik doświadczenia nie jest proporcjonalny do globalnych serwerów, gdyż zostało praktycznie całkowicie zmodyfikowana tabelka doświadczenia. Wartość mnożnika waha sie między 50 a 100.
KRÓLESTWA: Zmieniliśmy nazwy królestw, ich nazwy oraz tekstury miast. Od tej pory wioski wyglądają znacznie lepiej. Królestwa prezentują się następująco: Ascaria | Niria | Laria
YANG: Drop pieniędzy został podniesiony mniej więcej 50 krotnie. Sztabek na serwerze nie znajdziecie. Przedmiotami o dużej wartości są dwa rodzaje bryłek: 250mln yang, 400mln yang.
DROP: Wypadanie tzw. "śmieci" zostało zoptymalizowane.
ULEPSZANIE: Ulepszacze zostały dodane tylko na nowe przedmioty oraz bronie i zbroje 65/66+ na poziomy 7/8/9. Na serwerze magiczny metal będzie do zdobycia z bossów i metinów oraz misji.
- Na serwerze nie znajdziecie nowej umiejętności, gdyż wiele osób wyraża krytyczną opinię o niej.- Został całkowicie usunięty Zwój Powrotu Statusu- Kamienie Duchowe zostały wycofane; aby Wam grało się przyjemniej wprowadziliśmy funkcję, która od razu podnosi daną umiejętność na P, gdy wbijemy ją za 17-20 razem. Aby cofnąć umiejętność na G1 należy kupić Instrukcję danej umiejętności u Trenerów. Pierwsze expowisko dostępne na serwerze, można na nie wejść od 105 poziomu. Mapa jest dość duża i posiada minimapę. Znajdują się tam bossy oraz metiny. Wszystkie potwory z obu map pochodzą z nowej aktualizacji Gameforge. Drugie i ostatnie expowisko dostępne na Revolution. Można na nie wejść od 125 poziomu, znajdują się tam bossy oraz metiny, również jest to duża mapa z dostępną minimapą. 6-7 bonu nie znajdziecie na naszym serwerze! Zęby Orka - 10x (30 Poziom)Księgi Klątw - 15x (40 Poziom)
Pamiątki po Demonie - 15x (50 Poziom)
Matowe Lody - 20x (60 Poziom)
Konary Zelkova - 25x (70 Poziom)
Certyfikaty Tugyisa - 30x (80 Poziom)
Czerwone Konary Zelkova - 40x (85 Poziom)
Notatki Przywódcy - 50x (90 Poziom)
Krwiste Kwiaty - 50x (100 Poziom)
Pomarańczowe Kwiaty - 50x (110 Poziom)
Żółte Kwiaty - 50x (120 Poziom)
Mniszki Lekarskie - 50x (130 Poziom)
Daktyle - 50x (140 Poziom)
Owy system jest bardzo podobny względem oficjalnego. Jedyna różnica to taka, że dostaje się losowy bonus na okres 2 godzin. Odłamki Energii można zdobyć przez ekstrahowanie przedmiotów u Alchemika z poziomem większym niż 50. Aby zdobyć Kryształ Energii trzeba przetworzyć 30 Odłamków, jest na to 50% szansy.
Wierzchowce zostały rozdzielone na dwie części: do 30 poziomu konia (od 23 poziomu wierzchowce zamiast koni) oraz osobne, jednak wierzchowców nie będzie zdobywać się, jak przeważnie to bywa. Od 23 poziomu konia będzie możliwość dropnięcia pieczęci wierzchowców, jednak ten zakres rodzai nie będzie wysoki, z każdy poziomem konia, jednak będzie się on zwiększał, aż do maksimum (30 poziom). Wygląd koni / wierzchowców jest tajemnicą, którą odkryjecie podczas rozgrywki! Na starcie otrzymujecie 20 poziom konia.
Aby ulepszyć poziom konia trzeba posiadać odpowiednią ilość medali konnych (usunięty drop z małp, dodany do metinów, bossów i pewnej szkatułki), pieniędzy. Nie zawsze trening się powiedzie. Poniżej zaprezentuję, jak przedstawia się tabela ulepszania konia. Przedmioty i pieniądze rosną, a szansa na pomyślne zakończenie treningu spada proporcjonalnie.
Trening konny na 21 poziom
Medale Konne: 1
Yang: 10.000.000
Szansa na pomyślne zakończenie treningu: 100%
...
Trening konny na 30 poziomMedale Konne: 10
Yang: 100.000.000
Szansa na pomyślne zakończenie treningu: 10%
Wszystkie kostiumy i fryzury można wyrzucać, oraz nimi handlować. Wszystkie kostiumy będą do zdobycia w grze, a fryzury niektóre. Dokładna forma ich zdobywania pojawi się wkrótce. Poniżej zdjęcia.Na Revolution każdy na starcie otrzymuje zwierzaka (można go wybrać), który będzie mu służył do końca gry; nie można go zmieniać. Zwierzątko nie będzie wyłącznie chodzić za nami, kiedy przywołamy go otrzymujemy 3 różne bonusy, które oczywiście można zmieniać za pomocą specjalnego przedmiotu . Bonusy, jak i poziom swojego przyjaciela można rozwijać, dodatkowo jest opcja zmiany imienia zwierzaka. Odblokowaliśmy opcję, że koń może być razem z Twoim pupilem! Nie można posiadać więcej niż jednego zwierzaka. Pieczęcie widoczne są poniżej oraz nie mają określonego czasu trwania posiadania pupila, więc będzie on zawsze z nami.
Na Arenę Bitew można się dostać u Muzyka mając przynajmniej 90 poziom. Na tej mapie możesz zabijać na wolnym bez utraty rangi; wstając nie tracisz przedmiotów, a liczba zabójstw jest zapisywana na stronie www, gdzie widoczny jest ranking. Posiadając 500/1000/1500/2000 zabójstw dostaniecie specjalną misję do wykonania od Muzyka. Jest to dobry sprawdzian przed wojnami! Nagrodami są przede wszystkim: doświadczenie, pieniądze, stałe bonusy.
Zielarstwo jest nową techniką zbierania kwiatów. Z każdej roślinki można wytworzyć odpowiednią miksturę. Zielarstwo można rozwijać do poziomu G1, które daje aż 90% na zerwanie kwiata. Na poziomie 1 jest tylko 3%, specjalne księgi można zdobyć z metinów, bossów oraz po prostu z potworów. Księgę można czytać raz na 2 godziny, nie działają na nie żadne zwoje i rady. Każdą miksturę można "ulepszyć" Liściem ze świątyni. Kwiaty różnią się poziomem rzadkości, który waha się między 1-3, Rzadkość: 1 znaczy, że łatwo jest znaleźć na mapach kwiata, a 3 mówi, że bardzo trudno. Im wyższy poziom rzadkości, tym bardziej wartościowe bonusy daje mikstura.
Lochy są pierwszym dungeonem wprowadzonym w świat metina, w stu procentach zarówno naszego autorstwa, jak i wykonania. W lochach każdą postać czeka indywidualne starcie z przeróżnymi potworami, które są dostosowane do profesji postaci. Przyznajemy, że właśnie ten aspekt zajął nam najwięcej czasu, bowiem nie jest łatwo dostosować każdego potwora do każdej klasy tak, by była wyrównana walka. W tym celu drążyliśmy masę testów, oraz korekt. Ocenę efektu końcowego oczywiście pozostawiamy wam, chociaż z naszej perspektywy wykonanie jest dopięte na ostatni guzik. Przygodę z lochami gracz zaczyna z chwilą zdobycia owego klucza: . Możliwość dropu pierwszego klucza jest możliwa dopiero po osiągnięciu 80 poziomu postaci. Zdobyć go można ze wszystkich mobów na naszym serwerze, co oznacza że jego drop może wystąpić zarówno przy expieniu, jak i przy wyprawie na bossy. W momencie posiadania owego klucza, gracz udaje się do swojego instruktora mocy, aby odblokować pierwszy poziom lochów: Lożę Władców. Jego przeciwnikami będzie siedem potworów, z których każdy kolejny jest silniejszy od poprzedniego. Gracz po zaakceptowaniu pojedynku, przenoszony zostaje na osobną lokalizację, gdzie w ciągu dwóch minut musi pokonać przeciwnika. Jeżeli mu się uda, wówczas gracz posiada zaliczonego pierwszego potwora z lochów, a jako wynagrodzenie gracz otrzymuje ~ 20% doświadczenia, oraz szanse na drop rzadkich ulepszaczy. Do lochów możemy wchodzić co trzy godziny. Oznacza to, że zarówno w momencie porażki jak i zwycięstwa, jesteśmy zmuszeni odczekać ten czas by przystąpić do kolejnego pojedynku. Wyjątkiem jest posiadanie Eliksiru Wielosokowego , dzieki któremu możemy od razu przystąpić do kolejnego pojedynku. Po pokonaniu wszystkich siedmiu potworów w lochach, gracz otrzymuje stały bonus do postaci, oraz 100% szanse na drop rzadkiego ulepszacza z ostatniego potwora. Dopiero po wyeliminowaniu wszystkich potworów gracz może za okazaniem kolejnego klucza: Dostać się na drugi poziom lochów, czyli Koloseum. Klucz do koloseum dropi dopiero od 100 poziomu postaci. Idąc tym samym krokiem, po osiągnięciu 120 poziomu, oraz po pokonaniu potworów z drugiego lochu, gracz za okazaniem ostatniego klucza: Ma możliwość stoczenia walk w ostatnim lochu, czyli Arenie. **Zemsta Kostucha **
Niegdyś Kostuch był prawą ręką Berana-Setaou, Boga Rozpadu. Wykonywał ślepo i służalczo haniebne czyny swojego Pana, odgadując jego najskrytsze myśli. Zabijał bez zmrużenia oka wszystko, co Bahar-Taraji, Bogini Stworzenia i Baljit-Elvedin, Bóg Ochrony, próbowali chronić. Kostuch pozostał wierny swojemu Panu, nawet po zaciętej walce bratnich bogów i przepędzeniu Berana-Setaousa z królestwa. Jeszcze do dnia dzisiejszego przynosi on swojemu bogu liczne ofiary do mrocznych piwnic ukrytych głęboko pod ziemią. Krzyki dręczonych dusz odbijają się echem w nieprzeniknionej ciemności i świadczą o niesłychanym cierpieniu ofiar.
To są Piekielne Katakumby.
Po wielkiej bitwie w Wieży Demonów, gdy Kostuch z przeraźliwym wyciem rozpłynął się w powietrzu, uwierzyli śmiałkowie trzech królestw, że w końcu zniszczyli okrutną kreaturę. Ale czy można ostatecznie zakończyć odwieczną walkę ze śmiercią? I tak Kostuch użył swojej mrocznej magii, by stworzyć nowe legiony posłuszne swojemu Panu. Wybiła godzina okrutnej zemsty, strzeżcie się dusze potępionych! Jeszcze wojownicy nie zdążyli obetrzeć krwi ze swoich mieczy, gdy nagle z niesamowitą siłą wzbija się krzyk rozpaczy i zamienia się w ogłuszający grzmot. Zaniepokojeni śmiałkowie przedzierają się na zewnątrz i stają przy wejściu do piekła: Pęknięta ziemia obnażyła głęboką szczelinę otchłani, z której buchają dzikie płomienie zmieszane z czarnym wijącym się dymem. Wycie dręczonych dusz wydobywa się z głębin piekielnych i rozbrzmiewa z przeraźliwą siłą, przenikając do serca każdej istoty. Piekielne Katakumby obnażają swoje przerażające oblicze. Przez jej szeroko otwarte wrota wynurza się armia mroku i podąża ku światłu...
Piekielne Katakumby są prawie identyczne, jak na globalnych serwerach Metin2. Wejście na Revolution jest dostępne od 100 poziomu z przynajmniej 3-osobową grupą. Katakumby nie blokują się, więc można do woli wchodzić. __ Wydropić Klucz Kryształu Duszy i przenieść przez lidera na Statuę Kudy na środku mapy. __ Odnaleźć drogę do Żółwiej Skały, następnie lider musi przekazać Zasuszoną Głowę owej skale. __ Zniszczyć prawidłowy Metin Odwetu. __ Odnaleźć drogę do teleportera. __ Należy zdobyć Upiorny Totem z Tartarów, a następnie przenieść go na Bazaltowy Obelisk na środku mapy. __Zniszczyć potwory razem z Charonem. __Zniszczyć Azraela.
Wejść można posiadając przynajmniej 75 poziom, oraz tylko raz na 30minut. Osoba zamykająca Świątynię ustala 6-cio cyfrowe hasło dla swoich znajomych oraz przekazuje Duchowi Sura 3x Kręty Klucz. Po przeteleportowaniu się pozostali członkowie mają tylko 5minut, aby dołączyć do przywódcy, który musi podać pozostałym tajemny kod. Od momentu wejścia pierwszej osoby do Świątyni mamy aż 30 minut na zniszczenie silnego Smoka. Dostęp do Wymiaru Bogów jest aktywowany z momentem uzyskania 100 poziomu. Na owym dungeonie będziemy musieli stawić czoła stworom podwładnym Bogom. Elf, dzięki swoim mocom może im rozkazywać. Pewnego dnia ktoś wpadł na pomysł, aby ten sposób walki stał się rozrywką codzienną. Wchodząc na platformę masz nieograniczony czas, jednak im szybciej sobie poradzisz, tym lepszy czas będzie zapisany na tzw. Tablicy Bogów (Ranking - Revolution). Wejście nic nie kosztuje, a możesz sprawdzić się, jak jesteś silny przeciwko 7 mistykom. Wieża Demonów została troszkę zmodyfikowana. Standardowo posiadała dziewięć pięter, a my powiększyliśmy ją o kolejne dwa. Co można na nich spotkać? <Poziom 10> Należy uzbierać 100x Kryształ, który możemy zdobyć z Metinów Demonów (z każdego wylatuje od 4 do 12 Kryształów), a następnie przenieść przedmioty na Pomnik Su.<Poziom 11> Boss - Niebieska Śmierć (o wiele silniejsza od Umarłego Rozpruwacza, polecamy wyprawy grupowe.) Aby wejść trzeba posiadać: 8.000.000 Yang, grupę, 65-90 poziom.<Poziom 1> Zniszcz 300 Czarnych Pająków, aby zezłościć prrzywódcę. (Kokony dodają bonus: 10% Przeciwko potworom)<Poziom 2> Pokonajcie Elit. Królową Pająków.<Poziom 3> Jeden z graczy utracił -150 punktów obrony, musicie w walce z pająkami wytrzymać minimum 2minuty, gdy umrzecie dungeon kończy się niepowodzeniem.<Poziom 4> Zniszczcie Przywódcę Pająków. BurN - główny administratorTushi - strona
IstvanPL - client
LQS - pomysły, filmy
Sh4ke - filmyBaksiu - grafik Officjalny start serwer ma się odbyć za tydzień w Piątek, lecz nie jest to pewna data , nie chcemy Wam podawać 30 dat, a potem się nie wywiązać, będziecie na bieżąco informowaniCo do smoczych monet, będą one oddawane, kupiłeś na Grayst.pl, otrzymasz je tutaj po okazaniu kodu. Cała procedura będzie opisana na forum.Co do pytać kiedy client/storna/forum/ts3 ? O tym również będziecie informowanie tutaj na bieżąco, chcemy mieć z Wami dobry kontakt.Na naszym serwerze będzie działa również system specialnych osób - Support Ban oraz Support Unban. Osoby te będą pełniły funkcje pomocników i nie będą posiadały żadnych funkcji w grze.Wszystko o tym systemie zostanie starannie opisane na Naszym forum.Serwer nie jest własnością Grayst.plJesteśmy zupełnie inną ekipą!Exp będzie zdecydowanie zmniejszony! - Kamienie Duchowe zostały wycofane; aby Wam grało się przyjemniej wprowadziliśmy funkcję, która od razu podnosi daną umiejętność na P, gdy wbijemy ją za 17-20 razem. Aby cofnąć umiejętność na G1 należy kupić Instrukcję danej umiejętności u Trenerów. Pierwsze expowisko dostępne na serwerze, można na nie wejść od 105 poziomu. Mapa jest dość duża i posiada minimapę. Znajdują się tam bossy oraz metiny. Wszystkie potwory z obu map pochodzą z nowej aktualizacji Gameforge. Drugie i ostatnie expowisko dostępne na Revolution. Można na nie wejść od 125 poziomu, znajdują się tam bossy oraz metiny, również jest to duża mapa z dostępną minimapą. 6-7 bonu nie znajdziecie na naszym serwerze! Zęby Orka - 10x (30 Poziom)Księgi Klątw - 15x (40 Poziom)